czwartek, 21 marca 2013

Alfabet po polsku

O mojej miłości do posterów wiecie Stąd , stąd i jeszcze stąd . Jest ich sporo w naszym domu.
 
A gdyby ktokolwiek z Was miał gołe ściany i brak pomysłu na ich zagospodarowanie to ...
 
Oto propozycja (edukacyjna a jakże) do pokoju maluchów.
Przedstawiam POLSKI w 100% alfabet na posterze
 
 
 
 
 
A dla dizajnerskich noworodków
 
 
A sama chętnie kupiłabym ten
 

i postawiła na biurku w pracy ...zwłaszcza dziś :))
 
Wszystkie postery do nabycia
 
 
Ale moi drodzy aby do jutra a potem ...czeka mnie
 
 
 

8 komentarzy:

  1. hahaha czarny - dobry jest! :D
    literki też ładne! ale cena dla mnie zaporowa jednak :/ taka cena to kilka książek - zawsze tak to przeliczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to w sumie 4 książki hi hi Ja też zawsze tak przeliczam :))

      Usuń
  2. My zrobiliśmy sobie taki z alfabetem sami. Ja narysowałam kontury liter a córka kolorowała i dorysowywała obok rzeczy zaczynające się na daną literę (głoskę). To świetny patent- dobra zabawa, ładny efekt i święty spokój gdy dziecko rozwiązuje krzyżówki :)
    Dobrze że mi o tym przypomniałaś- kolej na posterunek literkowy by Trójka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALe Ty moja Droga Jarecka to jesteś niesamowicie uzdolniona :))

      Usuń
    2. Żeby narysować litery nie trzeba być szczególnie uzdolnionym, a w ogóle można sobie nawet litery wydrukować- To jest myśl! Dzięki za inspiracje :)))

      Usuń
    3. Nam w sumie przydałby się teraz alfabet liter pisanych :)

      Usuń
  3. Jeju, Lasche, ja mam gołe ściany! hihi I własnie myślę, nad posterami...Ale trafiłaś:)

    OdpowiedzUsuń