wtorek, 19 marca 2013

Mecz


-Mamo zapraszamy Cię na mecz - powiedział Kuba w trakcie powrotu do domu.
-Na 18. Mamy bilety dla Vipów po 5zł.

-  Kuba 5 zł to dużo , nie mam tyle- odpowiedziałam
- A 2 zł?
- To też dużo dla takich małych chłopców.
- No dobra - powiedział po namyśle - miejsca dla Vipów będą za darmo.
- Świetnie - ucieszyłam się z moich umiejętności negocjacji. - Na pewno przyjdę.
- Tylko musisz kupić bilet za 2 zł - dodał Kuba z uśmiechem.

I tak moi dwaj przedsiębiorcy zorganizowali nam sportowy wieczór. 
Przygotowali dyplomy i puchary.


Bilety
 

Miejsca dla Vipów
 i stolik dla kibiców. Były przekąski (suszone śliwki), szaliki i czerwona i żółta kartka dla sędziego. 
Najpierw zakupiliśmy bilety.


 Kibice byli w szampańskich humorach.
 Najpierw drużyny zagrały w Marynarzyka (inaczej papier, nożyce, kamień), 
aby ustalić kto rozpoczyna.

Tłumy szalały
 

 Niestety zdjęć z meczu brak, ponieważ chłopcy z latarek zrobili reflektory,
 a w takich ciemnościach mój telefon nie dał rady. 

Poprosiłam, żeby zagrali choć kawałek przy zapalonym świetle, 
na co Kuba odpowiedział -Nie ma sprawy, zrobimy powtórkę. 
Musicie to zobaczyć :)))



Na zakończenie wręczono puchary i dyplomy



Czas dla paparazzich
 

Czy ja już pisałam, że uwielbiam moich chłopców?



16 komentarzy:

  1. Wspaniali chlopcy!!! Kreatywni za mamusia nie ma co!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy ja już pisałam, że masz fajnych chłopaków?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz pisać nawet codziennie. Pozdrawiam równie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. też ich uwielbiam! :) i ta powtórka! :D boska!
    oj, a jacy z nich byliby świetni do naśladowania starsi bracia, choćby dla Ewki, przybrani tacy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Olga Ty myśl nad targami wrocławskimi w maju to sprawdzimy jacy to bracia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maj... Wrocław... zaraz posprawdzam terminy, bo mam wyjazd majowy, a jeszcze czekam na info kiedy Ładne Halo będzie w Poznaniu, bo jest szansa :))

      Usuń
  6. EXTRA CHŁOPAKI!No ale jak się ma taką Mamę, to się ma głowę pełną pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialni! Jacy pomysłowi. Super chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kreatywność dzieci górą, bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boscy są, zwłaszcza ta rozgrywka, rewelacja :D

    markoto

    OdpowiedzUsuń