czwartek, 28 marca 2013

Mam 5 lat

Mam 5 lat i cały jest mój świat

Ty nasz mały (już nie) pieszczochu,
przylepcu i całuśny chłopczyku
Ty nasz ciastkowy potworze i czekoladożerco
Ty rodzinny konstruktorze rzeczy potrzebnych z niczego
Twórco codziennych listów do całej rodziny
i prezentów bez okazji
Nasz maluchu a już starszaku.
Kochamy Cię.

A dzięki Ewce i Oldze rzecz jasna wymyślanie prezentu okazało się łatwiejsze
 












A to prezent od Kuby (z miejscem do malowania)

 




i prezent wyczekany przez Kacpra (nie malucha :))) 
i mamę ...


15 komentarzy:

  1. jejku jak ten czas goni...
    gratulacje dla Kacpra i najlepsze życzenia :D
    a domek prezent sama bym chciała na urodziny dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze chciałam ...no i mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, Kacperku, mężczyzno dorosły - dużo dużo zdrówka i szczęścia w życiu czekoladożerco kochany:)
    Domek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i mamy wspólne L jak lody! :)) świetnie Wam wyszło! najlepsze życzenia od nas! blondyna (maluszek, niespełna trzy lata) macha do starszaka :)

    PS domek... och... :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starszak odmachuje dumny i blady :)

      PS. domek chyba przejdzie drobny lifting ...coś nie mogę się powstrzymać

      Usuń
  5. No to teraz czekamy już tylko na kinderbal :)
    Najlepszego dla jubilata!

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 lat??? To już na pewno nie maluch! Najlepsze życzenia, dużo, dużo zdrówka i mnóstwa pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat dla małego chłopczyka!
    Mój za pół roku będzie pięciolatkiem.
    Świetny pomysł z książeczką, kradnę:)

    http://madziazwaw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję w imieniu dużego ;) chłopca :))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny domek
    a propos książeczki , Nataniel miał ostatnio 4 urodziny i dostał od kolegów z przedszkola książkę, była podobna do waszej tylko każde dziecko narysowało co w Natim lubi i czego mu życzy (fantastyczna pamiątka)

    OdpowiedzUsuń