niedziela, 1 kwietnia 2012

Niedzielne wędrówki - Jarmark Wielkanocny

Dziś nogi zawiodły nas ...( a raczej pociągi i autobusy) na fantastyczny jarmark wielkanocny do Muzeum Wsi Opolskiej. Wróciliśmy pełni wrażeń i ...prezentów :)



wybrane spomiędzy tysiąca różności i nie koniecznie wielkanocne ;)





zauroczyły mnie te koguty ale cena też była ...uhm ...uhm ...kolorowa


 i drzewo na którym zawisły niezliczone kolorowe drewniane ptaszki


przemiła Pani pokazała chłopcom jak się pisze pisanki ...tylko ciężko było się przedrzeć z aparatem ponad pochylonymi czuprynkami :)


były tańce



królik wielkanocny i inne zwierzaki


zwiedzanie chałup wiejskich



 a na koniec uczestniczyliśmy w tradycyjnym obrządku topienia marzanny

 
 


 więcej o muzeum i dzisiejszej imprezie tutaj http://www.muzeumwsiopolskiej.pl/content.do?mid=mid259








4 komentarze:

  1. rewelacyjnie wprowadzaliście się w nastrój wielkanocny ;-)
    Konik świetny. Lubię drewniane koniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię koniki ...w sumie było ich więcej i w różnych kolorach ...całkiem fajna mogłaby powstać kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc, alez mi sie milo zrobilo, bo ja choc obecnie z Krakowa, to spod Opola pochodze i w Bierkowicach bywalam... pieknie tam! Oj, chyba trzeba sie tam wybrac z moimi M&M'sami :)
    Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie!
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Marzenko, że przypomniałam CI miłe chwile :)

    OdpowiedzUsuń