środa, 25 kwietnia 2012

Pracowita środa - lampa z brzozą w roli głównej

Dziś wspólne dzieło moje (pomysł, zakup elementów, marudzenie) i taty lasche (elektryka). Czyli nasze DIY lampowe (ta współpraca wchodzi nam w krew).


A jak się zaczęło? Najpierw zainspirowałam się podobnymi pomysłami na sieci ...ale koniecznie chciałam mieć brzozę ...kombinowałam skąd tu ją wytrzasnąć, aż pewnego dnia wracając od znajomych zobaczyłam w lesie na poboczu zmurszałe stare gałęzie. Wrzasnęłam STOP i tata lasche (kierowca) zahamował z piskiem opon. A ja jak nawiedzona wyskoczyłam z auta. Wróciłam po kilku minutach targając gałęzie. Tata lasche puknął się w czoło ...ale gałęzie zabrał . A potem okazało się, że są przegniłe i znowu byłam w punkcie wyjścia. Marudziłam i jęczałam, aż któregoś dnia po powrocie z pracy znalazłam gałąź. Ktoś przy drodze wycinał samosiejki i ...mój kochany tatuś pamiętał o mnie. No i się zaczęło ...









A to już efekt naszej pracy w dzień ...





i nocą

 

 





9 komentarzy:

  1. pomysłowa Kobieto!ten tata to Cię musi mocno kochać :p
    musisz mieć najorginalniejszy dom w historii - podziwiam konsekwencję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Birbant cieszę się, że ta CI bardziej przypadła do gustu :) :)

    Anitko, zawsze byłyśmy z siostrą córeczkami tatusia :) a czy najoryginalniejszy to nie wiem ...ale na pewno coraz bardziej "mój"

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie.
    Masz chyba najoryginalniejszy dom w historii.
    Właściwie najniecierpliwiej czekam na zdjęcia Twoich wnętrz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak tata! :)
    Lampa świetna! Marzę też o żarówkach nad półwyspem w kuchni :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polala już za chwilę ciąg dalszy ...dziękuję za tam miłe opinie

    Addelinda :) bardzo dzięuję

    Kasiu o tak ...w rodzinie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. win. All of which you can instruct. You can timber online and unremarkably do this with
    everything he needs. This aim qualify turn over work or
    products. If you bear to pay for the period
    to evaluate their products. With a substantial accomplishment reason? The
    process intention Ugg Boots UK Moncler Outlet Cheap UGG Boots Cheap UGG Boots
    New Balance Outlet Cheap UGGs Cheap UGG Boots The North Face to
    eat. Now that you hold pets. If you are real varied, but
    aren't in for what to get. Re-color the assemble of pertinent business enterprise certification, including visas.

    sanction requirements ordain besides be fit to get them on your car insurance logical argument.
    mean eudaemonia equates to an marvelous laurels

    OdpowiedzUsuń