środa, 5 września 2012

Pracowita środa - wieszak po raz trzeci

Zupełnie przypadkiem okazuje się, że mamy już kilka nietypowych - junksowych - z odzysku ...czy tam jak kto chce śmieciowych wieszaków.

A dziś o wieszaku u malucha. Jak wiecie pokój malucha jest okołobudowlany więc nie mogło zabraknąć w nim poziomicy. Nasza jest drewniana i zdaje się vintage ...taka jak mamusia lubi najbardziej ;). Kilka haczyków wygrzebanych w przepastnych skrzyniach narzędziowych taty lasche, zwanych skrzyniami skarbów i ...gotowe.


 



A o wieszaku u starszaka wygląda tak




A w wiatrołapie tak

 

11 komentarzy:

  1. Lashe, ja cię UWIELBIAM po prostu za te pomysły:) Genialne, jak zwykle..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups, oczywiście, że LASCHE... Literówka....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mada ...ale fajnie, że jesteś :) wieeeeeeeki Cię u mnie nie było na blogu ...

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwie męski wieszak!!!!!!!!!!świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. great repurposing idea! love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie wiem, ale u mnie na stanie jeden tylko wieszak, a baby trzy :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrko męski mówisz? tak tak :) chociaż widiałam już różowe poziomice, ba nawet całe zestawy narzędzi ...jakby kobieta nie mogła walnąć brązowym młotkiem tylko musi od razu różem hi hi

    Miki thanx When I saw this spirit level for the first time I planed just to hang it on wall with the other old tools but ...I decided that this will be too dangerous for my 4 years old :)

    Polala ja też nie wiem jak to jest, że na 3 wieszaki w domu, żaden do mnie nie należy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie poziomica to mój faworyt :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko ...wszelki duch ...;)tak tak wiem, że im bardziej pod prąd tym bardziej Tobie się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń