piątek, 10 lutego 2012

leniwy piątek - poster, poster

O posterach już kiedyś było tutaj i tutaj. Ale dziś będzie o takich darowanych ...i nie tylko posterach. A więc przewrotnie zacznę od skrzyni ;) Dostałam ją od Dziewczyny, która zna moje śmieciowe ciągotki :) Sama ją targała w środku nocy przez nieoświetlony podjazd lasche ...

P1040828

A dziś dopadło mnie ...czasem tak mam i trzeba wtedy rzucać wszystko co się w danej chwili robi (ja usiłowałam sprzątać ;) i malować, kleić, szlifować (tu do wyboru). A więc dopadło mnie i



skrzynia trafiła do pokoju malucha ...a wraz z nią poster, który wysłała kolejna Dobra Dusza :)


 P1050583

 o tym jak zrobiłam szafkę pisałam  tutaj a uchwyty będą chyba takie



 i ten (państwo zwrócą uwagę na NOWĄ zieloną ramkę mapy i przymkną oko na prawą jeszcze nie do końca zagospodarowaną stronę)




 P1050585

 i takie ale jeszcze szukam dla nich miejsca

P1050588

P1050590

a buszując w sieci znalazłam takie ...chętnie bym je przygarnęła :)


 Małgorzata Stolińska

6 komentarzy:

  1. Lasche, uwielbiam Twoje pomysły! Jesteś po prostu...niezwykle, absolutnie niezywykle zakręcono-uzdolniono-szalono-kreatywna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynia świetna. Szczególnie z żółtymi dodatkami.
    Ja sama chętnie taki poster przygarnę. Najchętniej z czarno-biały z jakąś sentencją.

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko pozazdrościć Ci Twojej szalonej wyobraźni:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziękuję uprzejmie Szanownym Paniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te uchwyty genialne! czyżbyś wylicytowała wszystkie miary vintage z alledrogo!?:P
    świetne plakaty,bomba! no i ta skrzynia mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. a podziękować , podziękować :)

    OdpowiedzUsuń