czwartek, 20 lutego 2014

Polska

Dawno nas nie było, ale to wcale nie znaczy, że nic nie robimy :) Wręcz przeciwnie, dzieje się tak wiele, że trudno za wszystkim nadążyć. Kuba przygotowuje prezentacje o naszej podróży. 
Początek pracy to stworzenie mapy podróży.

Drukowanie (mapa STĄD)

zagniatanie (masy solnej)

wałkowanie. No cóż tworzenie się lądów to wielka praca :)


Przed

Po


Aż mi wstyd, że nie skończyłam naszej relacji z podróży i muszę się za to koniecznie zabrać :)
Bawiliśmy się również memo stworzonym przez Instadruk. Jest to świetny pomysł na prezent, pamiątkę z podróży ale i sposób na zatrzymanie ulotnych chwil. Wspaniała zabawa dla miłośników Instagramu, o którym pisałam tutaj.


 
Kacper natomiast rozwiązywał zagadki z książki Przygoda z Polską. Ciekawe zagadki i naklejki, które dzieci tak bardzo lubią sprawiają, że wiadomości same wskakują do głowy.


testowaliśmy w ramach Klubu Mam Ekspertek

15 komentarzy:

  1. Mapa robi wrażenie niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej az zapragnęłam spróbować tez stworzyć takie cudo, cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!!! Też tak chcemy!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz te kawałki mapy do druku? Możesz podesłać? Będę bardzo wdzięczna! :-)

      Usuń
    2. To róbcie koniecznie, to świetna sprawa. A wpis uzupełniłam o źródło mapy. Wklejam i tu http://www.yourchildlearns.com/megamaps.htm

      Usuń
  4. Hej :-)
    ciesze się, że pojawiliście się na nowo :-)
    mapa super wyszła aż chce się spróbować samemu taką zrobić ;-)
    pozdrawiam cieplutko
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapa fantastyczna. I te góry! wow! koniecznie musimy spróbować, jeszcze dziś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo chciałabym zobaczyć wynik Waszych prac :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł z wykonaniem własnej mapy... teraz tylko zaznaczac miejsca odwiedzone i te warte zwiedzenia w najbliższym czasie.....

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak przykleiłaś masę solną do kartki?

    OdpowiedzUsuń