sobota, 14 stycznia 2012

dom - łazienka dolna

Jeszcze nie ukończona ale wygląda na najbliższą tego celu z wszystkich pomieszczeń w naszym domu :) ...łazienka dolna ...powiem tak ...ubóstwiam ją :)

tak ją sobie wyobrażałam




A tak jest




 




 A czego nie ma? Kilku mało nieistotnych spraw jak ...drzwi ;) na ten przykład :)

Nad umywalką zawiśnie mam nadzieję wkrótce takie lustro ...koniecznie na łańcuszku ...może postarzana przez lasche ;)


Edit: lustro już jest KLIK :)

a nad toaletą to
1159











8 komentarzy:

  1. Łazienkę znam :)
    Brawo za konsekwencję w każdym detalu.
    Masz już pomysł na drzwi?

    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pojemnik na papier:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, robi wrażenie:) też niebawem pokażę moja łazienkę, która po wprowadzeniu kilku detali wreszcie przestała straszyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze
    Kasiu drzwi będą białe ...klasyczne
    Qra :)
    Lili to czekam na odsłonę Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    jestem przed remontem łazienki i bardzo spodobały mi się płytki które masz u siebie, czy mogę prosić o podanie nazwy i producent .
    z góry dziękuje anielka.h@wp.pl
    Super blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetną łazienkę stworzyłaś, moja jest na razie w sferze planów, ale mam nadzieję że będzie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio natknęłam się gdzieś w sieci na zdjęcie łazienki, gdzie zamiast lustra nad umywalką widniał napis "you look fine".
    Pasowałoby idealnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. EwaWu mamy podobne skojarzenia :) widziałam to zdjęcie na Pinterest i też pomyślałam, że idealne do nas :) ale lustro już jest
    http://laschejunk.blogspot.com/2012/06/lustro-art-deco.html

    OdpowiedzUsuń