sobota, 1 grudnia 2012

Robótka 2012

Na ten dzień chłopcy czekali od tygodnia. 
Dzień pierwszy z naszym kalendarzem adwentowym. 
Dzień pod wezwaniem

ROBÓTKA 2012
Ale zaczęło się od








Najpierw złożyliśmy im wizytę wirtualną i przeczytaliśmy o tym co lubią


A potem każdy z nas wybrał kogoś do obdarowania.

Maluch wybrał Pawła z rodzinki I, bo mają podobne zainteresowania. Mimo, że zadanie tego nie wymagało postanowił podzielić się swoim zestawem Lego Duplo, więc karetka pogotowia powędruje do Pawła.

Paweł (32) - blondynek z zespołem Downa, lubi klocki do składania (w rozmiarze Lego Duplo) 

A oto praca malucha

 


i wykonawca w akcji

 

Starszak najpierw wybrał Tereskę z Rodzinki V i bardzo mnie tym wyborem wzruszył. Powiedział, że ona wszystkimi się opiekuje więc dlatego on chce sprawić jej radość. A potem przypadkowo trafił na fana futbolu więc ja z przyjemnością przygotowałam kartkę dla Tereski.

Tereska (61) – dobry duszek rodzinki, od lat opiekuje się, pomaga i troszczy o maluchy, ‘starsza pani’, szczuplasek, zawsze za wszystko wdzięczna i ze wszystkiego zadowolona, może pachnidło? inny kosmetyk?

 

 

Starszak zrobił kartkę dla Marcina z Rodzinki  VI


Marcin (31)– znany jako szalony Marcin :-), ma gadane, i śpiewane, buzia mu się nie zamyka. Jeśli nie mówi to znaczy, że śpiewa, a jak śpiewa to pieśni biesiadne, improwizuje koncerty od ręki, sam robi sobie konferansjerkę, sam układa teksty, sam gra na wyimaginowanych instrumentach, gdyby tak ktoś podarował mu mikrofon...Marcin lubi też sport  - wszystko co związane z piłką nożną - i ma tysiąc pomysłów na sekundę. 
 


i starszak w akcji.


A tak wspaniały dzień można podsumować jedynie słuszną słodką drogą :) 
Pierwszy dzień grudnia za nami.



8 komentarzy:

  1. Ojej, to jest mega wzruszające i fantastyczne!
    Ja też zamierzam zrobić paczuszki dla paru osób z Niegowa :) Tylko moja Młoda coś nie bardzo chce się w to włączyć, ale może uda mi się z niej coś wykrzesać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurcze zachwycasz mnie pomysłami, uczysz chłopców bardzo pięknych postaw. Fajnie się dowiedzieć o takiej inicjatywie, może i ja stworzę coś z moją córcią i wyślę.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lasche, pomysł świetny! Zaangażowanie chłopców po prostu rewelacyjne! Super z Was Rodzinka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. MAma Kangurzyca to może przygotuj gotowe elementy i daj dziecku do przyklejenia (z reguły dzieci to lubią i nie wymaga dużo czasu) i oczywiście będzie głównym wykonawcą kartki :)

    Bogusiu :)

    GOsha zachęcam gorąco do tworzenia dla Niegowian :)

    Femke też jestem dumna z moich chłopców, choć jednemu łatwiej przychodzi podjąć decyzję o podzieleniu się za to drugi ma bardzo miękkie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpadlam sie na atomy! Cudna mama, cudne chlopaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Komitet dezorganizacyjny chlipie w rękaw ze wzruszenia. Lasche - strzał w dziesiątkę! - teraz wyobraźcie sobie radość na twarzach obdarowanych! bo będzie, zapewniam! Na mojej już promienieje! :* Ukochy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaczka Bebeluszek ukochy i w ogóle same ciepłe myśli do Was wysyłamy. TO cudowna akcja i sama przyjemność się w nią włączyć :)

    OdpowiedzUsuń