wtorek, 31 lipca 2012

Pieniny - wakacje z dziećmi odc3 Dzień Drugi

Dzień Drugi (luźny) - zamek Czorsztyn - jezioro Czorsztyńskie - zamek Niedzica

To miał być dzień odpoczynku po zmaganiach Dnia Pierwszego. Ale 34 stopniowy upał sprawił, że nie do końca udał nam się zobaczyć to co zaplanowaliśmy. 


Otóż zamek Czorsztyn był pierwszy w kolejce do zwiedzania. Niestety jego ruiny w tak wielkim upale nie były zbyt atrakcyjne dla chłopców. W ogóle były średnio atrakcyjne. Na szczęście spotkaliśmy kata :)


A następnie udaliśmy się na najbliższą przystań aby ochłodzić się lodami (ruiny w tle)

i zakupić bilet na rejs po jeziorze Czorsztyńskim


A potem była czysta przyjemność żeglowania i...




kąpania

a ja z maluchem budowałam kopie zamku na brzegu


Niestety nie udało nam się zwiedzić Niedzicy (buuu, no sami spójrzcie na porównanie)


 ale może za rok będzie okazja :).
Za to wycieczka obfitowała w przytulańce


i mieszkańców fauny

jaszczurka zielona

bardzo rzadki okaz -  złotawiec okazały (hm ...hm ...chyba się rozmnaża)


żuk leśny


nornica ruda

CDN ... wkrótce :)

Planowaliśmy  TUTAJ
Dzień Pierwszy TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Nooo powiem Ci, że Wasz zamek może stanowić poważną konkurencję dla czorsztyńskiego :-D

    No i pogodę zamówiliście sobie wcale niezłą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było rzeczywiście baaaaardzo słonecznie :) A nasz zamek niestety nie był trwały. Za to posłużył do budowy domino :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pewna, że to były bardzo udane dla Was wakacje..widać po minach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem znajomości fauny polskiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tabu również pozdrawiam ciepło ...i tak powtórze się raz jeszcze było cudnie :)

    Kalina ...no dobra przyłapałaś mnie :) nie znam się nic a nic :) ale wujek google mnie uratował ...wiem, że można znaleźć nazwę więc mam świetne zadanie dla chłopców ...oczywiście do naszego przewodnika :)

    OdpowiedzUsuń