wtorek, 10 lipca 2012

Boys tutorial - łatwe drukowanie

Chciałabym Wam pokazać łatwą i przyjemną metodę drukowania (pomysł stąd ) ...a co najważniejsze bardzo tanią :)

Stworzyliśmy przy jej użyciu opakowanie na prezent i pasującą do niego kartkę dla pewnej małej księżniczki ...


Niezbędne rzeczy:
  • farba w wybranym kolorze,
  • wałek do malowania
  • podstawka z polistyrenu (pojemniki po jedzeniu na wynos, mięsa w gotowych opakowaniach)
  • długopis lub ołówek
nasza tacka służyła jako podkładka do wyklejania plasteliny stąd jej kolor



wycinamy płaski, gładki kawałek wielkości naszego wydruku

    i rysujemy motyw pryz użyciu długopisu lub ołówka



Przy pomocy wałka nanosimy farbę


Odciskamy motyw na kartce


i gotowe ...prawda jakie proste? i eco :)


stworzyliśmy też mały motyw i użyliśmy go jako pieczątki



A potem zwykłe pudełko po butach dostało nowy kolor i ozdoby




i jesteśmy gotowi na urodziny :) używając tej metody można stworzyć świetne kartki, pieczątki, karteczki na prezenty, wizytówki na stoły a nawet nadruki na tkaninach (co wkrótce spróbujemy)

i jeszcze zajawka najbliższych postów pourlopowych, czyli nasza wyprawa w Pieniny













9 komentarzy:

  1. Twoje dzieciaczki musza byc szczesliwe,ze maja taka super mame z glowa pelna pomyslow!Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym na to nie wpadła, świetny pomysł, własne pieczątki do tej pory kojarzyły mi się jedynie z ziemniakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy pomysł. Podziękuj, ode mnie chłopakom, że pomagali mi grać. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Leandra 100 lat Cię nie widziałam :) pędzę sprawdzić co tam u Was nowego

    Miumiu, nie martw się ja też na to sama nie wpadłam :) :) niezmierzone są przestworza internetu

    Julka fantastycznie było widzieć Cię w akcji :) no i mam nadzieję, że wkrótce się znowu zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAK ZWYKLE TWOJA POMYSŁOWOŚĆ JEST DLA MNIE INSPIRUJĄCA:))

    OdpowiedzUsuń
  6. O i Qrka się odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lasche, świetny pomysł z tymi stemplami. Trochę taki ekslibris :)
    Świetny przepis na zabicie wakacyjnej nudy u młodego szkolaka :)

    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nam zabawa zajęła całe popołudnie (próba 2 razy, bo za pierwszym zamiast wałka użyliśmy pędzelka. Trzymaj się Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Muszę wykorzystać. Ostatnio wyrzucając taką tackę zastanawiałam się co można z nią zrobić. I już wiem!
    dzięki
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń