wtorek, 2 lipca 2013

Dzień Psa

1 lipca obchodzony jest dzień psa.

Z tej okazji sięgnęliśmy z chłopcami po Wilkonia.
Zdecydowanie mroczność kolorów oddaje to co w ilustracjach podoba się mamie, czyli mnie :)
I z radością obserwuję, że chłopcy też zaczynają zwracać uwagę nie tylko na treść książki. 
To mniód na me matczyne serce:)

A więc zaprasza Kuba i Kacper
 
 

 Wiem, że dzień psa ale kotom też się coś od życia należy :))






 A tu konkurs wydawnictwa Hokus - Pokus


A w Kacpra przedszkole od roku odwiedzały psy z treserkami.
Dzieci miały szereg zajęć oswajających je ze zwierzętami.
Myślę, że więcej przedszkoli powinno na to wpaść :))
Może mniej byłoby porzuconych zwierzaków?



I praca Kacpra z przedszkola - my w wersji psiej rodziny.

PS. Wraz z mamą Frania chcemy napisać książkę i potrzebujemy Waszego wsparcia. 

Wystarczy polubić nasz pomysł.

http://www.babyboom.pl/o_matko_jestes_kobieta/nasze_bohaterki/mama_frania_pisze_ksiazke.html

8 komentarzy:

  1. Super ten przedszkolny patent. Trójka panicznie boi się psów; myślę, że ich po prostu nie zna i nie wie, jak z nimi postępować (ja też nie wiem i tu jest PIES pogrzebany ;))

    Kilka lat temu byłam na wystawie Wilkonia- magia!!! Brak mi słów.

    Ja już lubię Wasz pomysł, ale pewnie chodzi o fejsbuka? Którego nie mam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba też ma dystans do psów (jak i ja), którego w Kacprze nie ma. Warto byłoby wprowadzić ten pomysł na szerszą skalę.

      Usuń
  2. Przeczytałam linkowany tekst- znasz książkę "kosmita"?
    Cudowna, o autyzmie. Bardzo dobrze napisana, ciekawa dla dzieci i dorosłych i merytorycznie wartościowa, co potwierdzili mi rodzice autystycznego chłopca.
    Czekam na Waszą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmitę znam ze słyszenia, ale bardzo chcę przeczytać. Nasza książka ma pokazać dzieciom zdrowym jak fajnie się bawić razem :) Tylko tyle i aż tyle. A nie trzeba głosować na FB tylko przyciskać słoneczka na zalinkowanej stronie :)

      Usuń
  3. o rety, to my przegapiliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nic straconego :) Gdyby nam się częściej przypominało o ważnych rzeczach a nie tylko z okazji ich święta to żyłoby się nam lepiej :))

      Usuń
  4. Dzień Psa? Pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń