środa, 25 maja 2011

pracowita środa - piraci

Piraci to nowy temat w przedszkolu malucha ...i maluch chciał być piratem ...no i starszak też chciał ...no mamie lasche nie trzeba dwa razy powtarzać ...oto przepis na strój piracki z recyclingu ;)

niezbędna jest stara koszulka
czarny worek na śmieci
nożyczki
żelazko
papier do pieczenia

Z worka wycinamy formę, która już wkrótce stanie się naszą przyprasowanką. Formę układamy na bluzce

P1010817

a na formie papier do pieczenia

P1010819

Następnie przyprasowujemy żelazkiem pamiętając, że forma się będzie kurczyć (więc motyw musi być większy niż efekt który chcemy osiągnąć).

no i oczywiście co to za pirat bez miecza (tekturowego - tu w fazie suszenia)

P1010820

i efekt finalny

P1010823

P1010826

i pokój marzeń małych piratów (coś się nie mogę uwolnić od wnętrzarskich inspiracji )

1

3

4

5

3 komentarze:

  1. Piraci. Świetnie wyszło.
    Ja jednak potrzebuję przepis na Hallo Kitty i Pipi pończoszankę.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły koszulki piratów. Widać, że chłopcy bardzo zadowoleni z pracy mamy Lasche :).
    Ja muszę spróbować ale z jakimś gotowym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny patent na koszulki...ja ostatnio kombinuję z olejną farbą i wybielaczem...
    a za wnętrzarskie inspiracje Cię pokochałam, więc nie waż mi się z nich tu rezygnować #@?*&^%$#$#@!!!!!!!!
    to pisałam ja, aricia ;)...cdn...

    OdpowiedzUsuń