wtorek, 29 marca 2011

mój pierwszy post

Zaczynam przygodę w wirtualnym świecie blogowym ...witajcie :) Kilka słów o mnie? Jestem mamą ...mamą i żoną ...mamą pracującą i żoną ...no chyba w tej kolejności :)
Zaczynam ten blog żeby pokazać Wam wszystko co lubię ...no może prawie wszystko ;) A co lubię?

ciekawe miejsca - więc zabiorę Was w te znane i mniej ...gdzie byłam osobiście lub tylko palcem po mapie ...ale każde z tych miejsc będzie przyjazne rodzinie :)

dekoracje, projekty zróbtosam, DIY i jakkolwiek chcecie to nazwać ...robótki małe i duże ...inspirowane przez przepastny świat internetowy lub wymyślone przeze mnie

dobrą kuchnię więc czasem pojawi się i przepis ;)

książki więc chętnie podzielę się z Wami tym co przeczytałam ...

ale przede wszystkim uwielbiam moją zwariowaną rodzinkę i tą najbliższą (mąż i moje dwa łobuzy) jak i dalszą więc dużo będzie i o rodzinie 

Bardzo lubię też planować...a więc mam plan na każdą okazję ...plan A, B i tak do Z jakby coś poszło nie tak ;) więc będzie też  plan blogowy ;)

A więc wędrówki niedzielne (o podróżach), pracowite środy (o robótkach) i leniwe piątki o tym i owym :)

Do zobaczenia jutro ...

take

22 komentarze:

  1. Lasche bardzo się cieszę, że wystartował Twój blog. Będę zaglądać tutaj :D

    Pozdrawiam
    Rere

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak czekamy na duuużo ciekawostek Lasche
    powodzenia

    słońce 2

    OdpowiedzUsuń
  3. i Ciebie witam Słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HEEEEEEEEJ !!!!!!!! Ale tu pięknie!!!!!!!!! Jak się cieszę!!!!!!!!!
    aricia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Matko Chrzestna tego bloga/u :) jutro opowiem Państwu jak powstało logo bloga/u (dzięki pomysłowi Aricii)którego nie potrafię jeszcze wkleić ...może ktoś doradzi jak to zrobić w prawym górnym rogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem:)
    ...i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie więcej ...obiecuję ...fajnie, że zajrzałaś Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie masz w opcjach wstawienia obrazka w nagłówku, albo tła pod napis???

    Rere

    OdpowiedzUsuń
  9. ha ...właśnie znalazłam :) Dzięki Rere ...najciemniej pod latarnią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w godzinnej "karierze" bloga nazwa została zmieniona za co przepraszamy naszych wieloletnich czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja będę podczytywać :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja - Famelia :) Jestem i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kasiu bardzo miło, że zajrzałaś ...
    Fam świetnie, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wiem sama, co myśleć o tym blogu, ściany jakieś odrapane, gwoździe wystają, no nie wiem, nie wiem :) :) :) mam nadzieję, że nas w "tamtym" świecie nie zaniedbasz, przez to obdrapane miejsce, e-mól

    OdpowiedzUsuń
  15. E-mólku to tylko takie rozdwojenie jaźni ;) tamten świat to budynek tu będę ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja również, Twoja forumowa sister ;), melduję się tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej lasche, tu Aga-Białystok melduje się na pokładzie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Aga ...fantastyczny masz pomysl na te napisy...szkoda ze coraz ich mniej z kazdym miesiacem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaglądam:)
    Zapowiada się bardzo, bardzo:)

    Anjazzielonego

    OdpowiedzUsuń